Lehké běhání

Neohodnoceno
 
 
Dostupnost Skladem
0 Kč / ks    
Kód produktu BLO67
Kategorie blog
 

Lehké běhání

Od Hanky | 28  

Jaro je tu, a to nejen v kalendáři! První teplé dny se už začaly pomalu objevovat a lidé vylézají ze svých vyhřátých domovů. Ne, že by předtím nevylézali, ale teď to dělají s větší chutí a radostně čerpají energii ze slunečních paprsků. Parky a další malebná veřejná prostranství se plní a procházky se vrací do repertoáru oblíbených aktivit.

A nejen pro milovníky procházek má jaro své kouzlo – příznivci sportu také jásají. Zejména běžci, protože běžecká sezóna začala! :) Pokud patříte mezi běžecké nadšence nebo se na svou běžeckou dráhu postupně připravujete, máme pro vás několik užitečných tipů.

Běhání patří mezi oblíbenou sportovní aktivitu, která si oddanost svých milovníků bohatě zaslouží – udržuje fyzickou kondici, napomáhá posilování a správnému fungování kardiovaskulárního a dýchacího systému, utužuje imunitu a účinně pomáhá při spalování tuků.

Poradíme vám, jaké zdravé pochoutky a prospěšné doplňky můžete zařadit do vašeho jídelníčku :)

Při běhu

Pokud běžíte delší trasu, dost pravděpodobně budete potřebovat doplnit tekutiny a zároveň energii. S březovou šťávou doplníte nejen to, jako bonus obsahuje i vysoký podíl antioxidantů, minerálních látek a stopových prvků a celkově povzbuzuje a posiluje organismus. Březová šťáva poslouží jako izotonický nápoj, který vám dodá energii a zároveň účinně hydratuje organismus. Stejně tak si můžete tento lahodný a zdravý nápoj dopřát po tréninku.

Po tréninku

V případě, že se na běžeckou výpravu vydáte ráno, dopřejte si po sportovním výkonu unikátní snídaňovou směs Iswari s obsahem superfood, a to i v bezlepkové formě. Můžete směs obohatit ovocem a máte krásnou, chutnou a zdravou snídani, jejíž vidina vás při běhu zajisté namotivuje! :)

Při shazování kil

Je-li jedním z vašich běhacích cílů shazování kil, je vhodné přizpůsobit stravu. Neexistuje univerzální jídelníček, při jeho sestavování závisí na mnoha faktorech – jaký máte metabolismus, zda kromě běhu provozujete i jiné pohybové aktivity, kolik kilo chcete shodit, zda jste muž či žena… Co ale neuškodí žádnému jídelníčku, je zařazení potravinových doplňků podporujících spalování tuků.

Mezi látky, které podporují činnosti metabolismu, patří zejména L-karnitin, ten se v těle syntetizuje z amino kyselin a přenáší mastné kyseliny do mitochondrií. Jedná se o jeden z nejrozšířenějších spalovačů tuků na světě. Také poslední dobou velmi populární zelená káva může napomoci při startování metabolismu. Jedná se o skvělý zdroj antioxidantů a dalších prospěšných látek, a navíc obsahuje kyselinu chlorogenovou, jíž se připisují hubnoucí účinky.

A co pokožka?

Nejen váš žaludek, ale i vaše pokožka si zaslouží náležitou péči po sportovním výkonu. Můžete začít tím, že ve sprše použijete sprchový gel či olej se svěží citrusovou vůní. Aromaterapeutické účinky citrusů prokazatelně působí na nárůst energie – a co víc si po běhání přát? :)

Platí, že před cvičením je vhodné se lehce rozehřát, a po cvičení zase protáhnout. Pokud však i přesto budete pociťovat únavu svalů, sáhněte po masážním oleji s obsahem zklidňujících hojivých látek. Velmi se osvědčuje například arnika, která napomáhá regeneraci svalové tkáně a dá se použít i před sportem jako prohřívací prostředek, který zabraňuje vzniku křečí.

To je pro tentokrát vše, raději nechávám psaní a jdu se proběhnout – doufám, že se přidáte!:)

shutterstock_136301591

 

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.