Mylo

mylo_logo_folly

Rok založení

2013

Motto

„Nezapomínej, že nejdůležitější je zdraví tvého těla ... proto ho Rozmazluj! Jen čistá a rozmazlovaná pokožka se vám dlouhodobě odvděčí zdravým vzhledem."

Charakteristika

Zakladatelka Barb se inspirovala dárkem, knihou o výrobě mýdel v době našich babiček. Byla tak uchvácena, že je začala zkoušet vyrábět sama a v roce 2013 vyrobila své první levandulové mýdlo. Postupně zjistila, že tato doma vyrobená kosmetika je účinnější než ta lékárenská a pustila se i do výroby kosmetiky.

Barb se v procesu vytváření ideální péče o pokožku našla. Má ráda kreativní práci a vášeň pro vymýšlení a míchání nových produktů ji posunula až k otevření malého "handmade" obchodu s přírodní kosmetikou pro celou rodinu včetně čtyřnohých miláčků.

Mylo je ručně vyráběná kosmetika inspirovaná přírodou. Efektivně spojuje sílu jednotlivých ingrediencí tak, aby dodala pokožce potřebnou starostlivost a zbytečně ji nezatěžovala syntetickými látkami. Vlastní receptury vyvíjí a testuje ve svém okolí.

Mylo ve svých produktech používá ty nejkvalitnější přírodní složky. Při jejich výběru myslí nejen na jejich účinky, bezpečnost, ale i na etický a ekologický aspekt. Upřednostňuje suroviny lokální, organické a fair trade. 99 % složek jsou přírodního původu, květy levandule a měsíčku lékařského pocházejí přímo z jejího zahrádky. Do jejich receptur se podařilo zahrnout bio slunečnicový olej ze Slovenska, konopný a makový olej z Čech, hroznový olej z Maďarska.

Kosmetika je certifikována a dermatologicky testována a rovněž výrobky pro pejsky jsou schváleny státní veterinární kontrolou.

V čem nás značka Mylo zaujala?

Značka Mylo se dá jednoduše popsat Purity-Simplicity-Nature. Základem výrobků Mylo je jednoduchá receptura bohatá na účinné a výživné látky. Jednoduchý design obalů, které jsou vytvořeny s ohledem na životní prostředí, na možnost recyklace a zero waste.  

Klíčoví lidé

Barbora Gažová alias "Barb"

mylo_vyroba_0615.jpg__6016x4016_q85_subsampling-2

Žádné produkty značky Mylo nebyly nalezeny...