KeepCup

 

Logo KeepCup

 

Rok založení

2007

Charakteristika 

KeepCup je průkopník myšlenky opakovaně použitelných kelímků. Australská značka vyrábí funkční designové termohrnky pro lepší požitek z kávy nejen na cestách. Uživatelé KeepCup každý den šetří miliony šálků na jedno použití a inspirují tak i ostatní. 

Vše začalo v roce 1998, kdy si sourozenci Forsythovi otevřeli řetězec obchodů BlueBag, kde prodávali čerstvé sendviče, saláty a také čerstvou kávu s sebou. Nelíbila se jim velká spotřeba jednorázových kelímků a tím i zbytečného odpadu, který znečišťuje životní prostředí. Začalo to v roce 2007 jednoduchou myšlenkou vytvořit vlastní opakovaně použitelný hrnek pro lepší požitek z kávy na cestách.

Cílem bylo vyrobit nejen ekologický kelímek, ale především nastartovat změnu chování v používání jednorázových výrobků na ty k opětovnému použití. Šli do velkého rizika přesvědčit milovníky kávy, že použitelnost, udržitelná výrobní praxe a designové produkty mohou vést ke změně chování a změnit způsob, jakým lidé přemýšlejí o kultuře stolování i životním prostředí. KeepCup definoval novou kategorie produktů – opakovaně použitelné kelímky.

Dnes se KeepCup používají ve více než 65 zemích po celém světě. Kolekce KeepCup nabízí jak skleněné tak silikonové varianty termohrnků,ve třech velikostech a atraktivních barvách. KeepCup začala jako první vyrábět ekologické, opakovaně použitelné hrnky, které posbíraly spoustu ocenění.   

Zajímavost

V roce 2011 byl KeepCup prohlášen nejinovativnějším produktem na Mezinárodním podzimním veletrhu v Londýně a o rok později vyhrál v Melbourne Awards v kategorii udržitelných produktů. 

Klíčoví lidé

Jamie a Abigail Forsyth

Stránka 1 z 1 - 51 položek celkem

Stránka 1 z 1 - 51 položek celkem

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.