O nás

Náš příběh

 

V době, kdy Zdeněk Pohlreich a Tomáš Karpíšek už naplno učili Čechy správně se stravovat a z aplikace na oznamování polohy Burbn se pomalu začal stávat Instagram, jak ho znáte teď, se nám třem narodily děti. Je logické, že přátelům stejného věku se děti rodí v podobný čas, aby si měli o čem povídat. Do té doby kašlete na to, co používáte za kosmetiku, jaký prášek pere vaše oblečení, nebo že se konveční jednorázové pleny rozloží za 250 let. Po narození dětí všechno toto dostává seriózní pozornost. Dokonce i u jinak apatických mužů se kromě pocitu důležitosti znenadání zrodí potřeba dělat věci zodpovědněji, zdravěji a pořádně.

S dětmi přichází ještě další důležitý moment. Začnete myslet na to, že je potřeba jim svět kolem nás předat v nějaké rozumné kondici - politické, fyzické i materiální.

Měli jsme zafixováné, že západní svět je ve všem před námi a tak náš zájem o zdravější kosmetiku, drogerii a další potřeby logicky směřoval tam. Ze zahraničních služebních cest jsme dětem vozili krémy, šampony, plenky, mýdla a prášky na praní (hračky a oblečení samozřejmě také). Pak jsme ale navštívili domácí veletrh zdravého životního stylu a prozřeli. Uspěchaný městský život v nákupních centrech a klapky na očích nám nedovolily na ně narazit. Netušili jsme, kolik malých i trošku větších značek v České republice a na Slovensku máme. Tam se zrodila myšlenka Folly. Místa, kde budeme lidem zprostředkovávat zdravou kosmetiku, drogerii a potřeby pro domácnost malých československých značek, které dokázaly, že přírodní neznamená neúčinný, že nezávislý neznamená upatlaný, že kvalitní neznamená cenově nedostupný. A těmto značkám naopak pomáhat dostat se k co nejvíce lidem, podporovat jejich růst a dávat jim zpětnou vazbu od zákazníků. Lokální zdroj čehokoliv je přirozenější, ale má své limity. Proto československé značky vhodně doplňujeme zahraničními se širším sortimentem, avšak vždy s podobným příběhem, zásadami a posláním. Značky nejsou pro nás jen použité suroviny a receptury, ale především lidé a příběhy, které stojí za nimi.

O_nas

Nakoupit a prodat nám nestačí. I tady jsme se řídili vlastní zkušeností. Sepsali jsme si věci, které nám nejvíce vadí na eshopech, které využíváme, a jejich perfektní fungování jsem si dali jako zásadu. 

  1. Nebaví nás čekat, proto expedujeme zboží v den objednání.
  2. Neradi platíme za dopravu, proto u nás můžete mít dopravu úplně zdarma.
  3. Neplýtváme. Používáme na balení jen eko a recyklované materiály. Když to jde, balíme vaše zásilky do starých krabic od dodavatelů.
  4. Máme rádi respekt a úctu, oboustranně, proto se k vám při ústním, písemném i osobním kontaktu chováme tak, jak chceme, aby se lidé chovali k nám.
  5. Vadí nám anonymita a masovost nakupování online, proto v každé zásilce najdete osobní rukou psaný vzkaz jen pro vás.
  6. Výhody by neměli dostávat ti, co nakupují prvně, ale naopak ti věrní, proto pravidelně nakupující zákazníci mají u nás nižší ceny.
  7. Chceme mít jistotu, že kupujete jen kvalitní zboží, proto prodáváme jen produkty, které sami používáme, vyzkoušeli jsme je, nebo jsou certifikovány nezávislou autoritou. 
  8. Neradi couráme po obchodech, protože čas se dá trávit smysluplněji, proto každý týden rozšířujeme záběr našich kategorií, abyste už nemuseli chodit jinam a měli čas na to, co vás baví.

 

Jako nás baví dělat Folly. Pro radost, pro budoucnost, pro naše děti, pro vás, pro sebe, pro lidi jako my. Neděláme všechno správně, učíme se za pochodu a spousta souvislostí nám zatím uniká, ale začali jsme. To je nakonec to nejdůležitější. Folly je tu proto, abychom své zkušenosti posílali dál a 

POMÁHALI VÁM ŽÍT ZDRAVĚJI.

Franta, Honza, Láďa, zakladatelé Folly.cz, a postupně také Radana, Lenka, Martina, Ivana, Sandra a Adela, které dělají Folly báječným místem.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.